Vízkondenzáció a tanksapka alatt

Víz kondenzálódik le az üzemanyagtartály belső felületén, amikor a jármű alacsony üzemanyagszint mellett meleg belső térben parkol le. Minél kevesebb az üzemanyag és minél nagyobb a hőmérséklet-különbség, annál több nedvesség kondenzálódik le a tartályban. Továbbá tankoláskor is juthat víz a tartályba.
A víz fokozatosan elkeveredik az üzemanyaggal, amely az üzemanyag-szivattyú és az izzító gyertyák meghibásodásához vezet. A dízel és befecskendező motoroknál gyakrabban előfordul ez a probléma. A lekondenzálódó víz miatt télen elfagyhatnak a dízelmotorok üzemanyagcsövei és szűrője.
A motor működése nem stabil: változó a fordulatszám; egyenetlenül üzemel a motor; különösen nem teli tartály mellett, egyenetlen úton.
A víz eltávolítható az üzemanyagtartályból és a teljes üzemanyagrendszerből speciális, kifejezetten erre a célra szolgáló szerek alkalmazásával.
 



Javaslatok

 

 

 

Hírek, Cikkek

  • JET 100 pancserteszt
    JET 100 pancserteszt JET 100 adalék hatása a benzin vizesedésére Ajánljuk motorosoknak és benzines autóikat télen pihentetőknek Jön…
  • Interjú Béza Dániel autószerelővel
    Interjú Béza Dániel autószerelővel ► Mióta használsz Xado motorolajokat? Körülbelül másfél éve. Tavaly szezon elején kezdtük el használni elsősorban négyütemű…
Összes cikk
xado.com

Kosár

 x 
A kosár üres

Belépés

XADO Revitalizálók

Xado Katalógus

Zetor traktor

;